موتور های توبولار کرکره برقی برای درب های سبک و کم رفت و آمد طراحی شده اند. این نوع موتورها برای کارکرد بدون مشکل نیاز به نگهداری و انتخاب روش صحیح استفاده دارند.

موتور توبولار برای استفاده مداوم ساخته نشده و معمولا بعد از مدتی کارکرد داغ می شود و نیاز به استراحت دارد. بهتر است برای مکانهایی که ارتفاع حدود 4 متر می باشد کرکره را بعد از باز یا بسته کردن تا 15 دقیقه حرکت ندهید زیرا در این حالت ممکن است موتور داغ کرده و تا خنک شدن مجدد حرکت نکند, البته تنها به همین جا ختم نمی شود و بعد از چنیدن بار که این اتفاق برای موتور تکرار شود نیروی آن تقلیل رفته و کم کم نیاز به تعمیر پیدا می کند (به اصطلاح نیم سوز می شود). motor-tubular-barzante

برای کارکرد مناسب موتور توبولار کرکره برقی هر سه ماه نیاز است تا به وضعیت تیغه و ریل ها که تیغه در دوطر آن فرو رفته رسیدگی شود و اگر در طول ریل تیغه به جایی گیر می کند آن گیر را برطرف کنید تا به موتور فشار نیاورد. نکته دیگر این که از تراز بودن موتور هر 3 ماه یک بار مطمئن شوید و اگر ایرادی بود بعد از تعویض پیچ و رفع ایراد آن را دوباره با پیچ جدید به خوبی سفت کنید.

برای تعمیر و نصب انواع کرکره برقی با کارشناسان نوین صنعت درسان تماس بگیرید.