فروش و نصب انواع جک درب کنترلی (بازویی) این روزها رونق گرفته و استقبال روز افزونی از این نوع درب کنترلی می شود. نوین صنعت درسان سعی بر این دارد با توجه به ازدیاد تولیدکنندگان جک درب کنترلی بهترین آن ها چه از نظر قیمت چه از نظر کیفیت برای شما گردآوری کنیم البته هر کدام از این جک های درب برای یک نوع درب خاص ساخته و کارایی متفاوتی نسبت به هم دارند.

جک درب بازویی قیمت

شما  عزیزان باید برای انتخاب جک درب کنترلی برای محل مورد نظر بعضی از خصوصیات دربی که قرار است روی آن جک بازویی نصب شود را به فروشنده ارائه دهید تا از مشاوره خوبی بهرمند شوید.

مواردی که برای سفارش درب کنترلی نیاز است به فروشنده اطلاع دهید

اولین نکته عرض هر لنگه از درب می باشد, دوم وزن درب می باشد که بایستی به صورت تقریبی آن را اعلام نمایید البته هر لنگه جدا! در صورتی که دو لنگه هم وزن نیستند (لنگه بزرگتر درب از اهمیت بالاتری برخوردار است) و نکته اخر اینکه جک درب کنترلی شما قرار است در روز چقدر مورد استفاده قرار بگیرد که البته این نیز بستگی به تعداد ساکنان یا افراد منزل یا سازمان دارد.

شما با داشتن این اطلاعات می توانید جک هایی را که توسط فروشنده به شما اعلام می شود را با توجه به هزینه در نظر گرفته شده انتخاب نمایید.

کارشناسان فروش نوین صنعت درسان آماده مشاوره شما در جهت انتخاب صحیح جک درب کنترلی شما هستند.