کرکره اتوماتیک برقی پارکینگدرب های کرکره ای نسبت به نوع قدیمی خود هم اقتصادی بوده هم از نظر استحکام بسیار قابل اطمینان می باشند و این باعث شده که طرفداران بی شماری پیدا کند در ادامه به برخی از ویژه گی های کرکره برقی اشاره می کنیم.

این نوع درب کنترلی با توانایی های مختلف طوری طراحی شده اند تا نیاز همه نوع سلیقه را مرتفع سازند و نکته جالب این درب قابلیت کارکرد دستی و اتوماتیک می باشند.

نحوه عملکرد این نوع درب ها در باز و بسته شدن سریع می باشد و بسیار روان کار می کند. بعد از جمع شدن رول تیغه فضای کمی را اشغال کرده و از این نظر هم کار آمد می باشد. کرکره برقی و تیغه های آن در برابر عوامل طبیعی (باد، آب، سرما و گرما) مقاومت خوبی دارد.

کرکره برقی از هدر رفت انرژی جلوگیری می کند، می توان به جای هزینه برای یک پنجره گران قیمت از یک کرکره اتوماتیک با هزینه کمتر و بازدهی بسیار بالاتر استفاده کرد و به میزان قابل توجه ای از هدر رفت انرژی جلوگیری نمود.

کرکره های اتوماتیک از نظر امنیتی که به محل می دهد بی نظیر است و مانند یک دیوار عمل می کند که سارقان را از تعرض به حریم محل مورد نظر باز می دارد، همچنین در مکان هایی که به هر دلیل نمی خواهید داخل محل مورد نظر از بیرون رویت شود بسیار کار آمد است.

این نوع کرکره با تیغه هایی که هر یک جدایی از دیگری است این امکان را دارد تا اگر قسمتی از تیغه کرکره اتوماتیک شما آسیب دید بتوانید همان تیغه را تعویض کنید و از نظر اقتصادی به صرفه است.

از نظر زیبایی تیغه های کرکره برقی با تنوع بسیار بالا و رنگبندی فراوان  را می توان با هر نوع معماری نوین سازگار کرد. تیغه های این کرکره عایق در برابر رطوبت، صوت، گرما و سرما می باشد که محیطی کاملا آرام را برای شما محیا می کند.

کرکره اتوماتیک را می توان به عنوان درب خانه، فروشگاه، مراکز صنعتی،‌کارخانه ها، ادارات، پارکینگ و حتی پنجره ها استفاده کرد.